SEO
optymalizacja dla wyszukiwarek
stron WWW i sklepów internetowych
opartych o WordPress i WooCommerce

SEO - Optymalizacja witryn dla wyszukiwarek wordpress white logo
SEO - Optymalizacja witryn dla wyszukiwarek woocommerce white logo
SEO - Optymalizacja witryn dla wyszukiwarek websites security 3 webpanda
Optymalizacja dla wyszukiwarek [SEO] stron WWW i sklepów internetowych

Optymalizacja dla wyszukiwarek [ SEO ]
stron WWW i sklepów internetowych

Optymalizacja witryn dla wyszukiwarek [ Search Engine Optimization ] to proces optymalizacji stron internetowych i ich zawartości zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek, tak aby użytkownicy mogli je łatwo znaleźć, wyszukując docelowe zapytania odpowiednie dla witryny.

Dobra optymalizowana witryna dla wyszukiwarek może znacznie pomoc zwiększyć pozycje w wynikach wyszukiwania.

Składa się z kilku etapów:

Optymalizacja witryn dla sieci społeczne

Sieci społecznościowe są ważne, podobnie jak wyszukiwarki.
Prawidłowo wyświetlanie danych ze strony w sieciach społecznych, gdy ktoś udostępni, jest ważne dla: zaufania, zwiększenia uwagi i liczby odwiedzin witryny, co wpływa w wyniku na ruch w witrynie, ilość zapytań czy sprzedaż.
Sieci społeczne mają swoje wymagania techniczne do witryn, które różnie się z wymaganiami wyszukiwarek.
Dlatego witryna musi mieć optymalizacje dla sieci społeczne zgodnie z ich wymaganiami.

Cennik za optymalizacje witryny dla wyszukiwarek i sieci społeczne

Standard

Dla niewielkich witryn i blogów [ WordPress ]

300
  •  
400 zł

opłata jednorazowa

Biznes

Dla stron firmowych [ WordPress ]

600
  •  
800 zł

opłata jednorazowa

E-commerce

Dla sklepów internetowych [ WooCommerce ]

900
  •  
1200 zł

opłata jednorazowa

Najczęściej zadawane pytania [ FAQ ]

Wszystko potrzebne.

  • Reklamowanie witryny – będziesz mieć wyniki od razu. Ale za to trzeba stale płacić.
  • Optymalizacja witryny dla wyszukiwarek, żeby mieć dobre wyniki w wyszukiwarkach – proces długoterminowy [ czas zależy od konkurencji ], ale w przyszłości zmniejszy wydatki na reklamę.

Dobra zacząć z reklamy, żeby mieć zapytania/sprzedaż od razu i zoptymalizować witrynę do wyszukiwarek. Kiedy witryna osiąga wysokie wyniki w wyszukiwarce, będziesz w stanie zmniejszyć wydatki na reklamę bez zmniejszania zapytań / sprzedaży.

To nie jest to samo i niemożliwe do porównania.

Optymalizacja witryny dla wyszukiwarek jest wymagana i nie jest wystarczającym krokiem do podniesienia pozycji w wyszukiwarkach.
Na pozycjonowanie, czy wysokość pozycji witryny w wyszukiwarkę z docelowymi zapytaniami wpływa:

  • wewnętrzna optymalizacja witryny do wyszukiwarek [ SEO ]. Wymagane mieć.
  • zewnętrzna optymalizacja – zwiekszenie liczby wzmianek o witrynie z różnych dobrych i zaufanych źródeł. Potrzebne robić, kiedy jest duża konkurencja z podobnymi docelowymi zapytaniami.

Jeśli ma znaczenie, jak będzie wyglądać witryna, kiedy ktoś udostępnia w sieciach społecznych, to tak

Po wykonaniu wewnętrznej optymalizacja witryny dla wyszukiwarek [ SEO ] – witryna od razu będzie zoptymalizowana do wyszukiwarek zgodnie z ich wymaganiami.

Proszę zrozumieć, że na wyniki w wyszukiwarce również wpływa konkurencja z podobnym tematem zapytań docelowych

Dla zwiększenia otrzymania wysokich pozycje w wyszukiwarkę potrzebne pracować nad:

  • potrzebne stałe pracować nad rozwojem witryny przez dodanie nowych, aktualnych i unikalnych tekstów (np. postów w blogu) na temat zapytań docelowych
  • potrzebne stałe pracować nad zewnętrzną optymalizacją, co znaczy praca nad zwiększeniem liczby wzmianek o witrynie z różnych dobrych i zaufanych źródeł. Potrzebne robić, kiedy jest duża konkurencja z podobnym tematem zapytań docelowych

To są kolejnymi etapami pracy i niemożliwymi bez wykonania wewnętrznej optymalizacji

Nie, wewnętrzna optymalizacja witryny do wyszukiwarek i sieci społeczne to praca jednorazowa.
Polecane utrzymywać witrynę w dobrym stanie i dokonywać niezbędne aktualizacje w czas.

Tak. Witryna będzie mieć pełna optymalizacja dla wyszukiwarek i sieci społeczne.
To można będzie łatwo sprawdzić za pomocą różnych serwisów.

Zależy od typu witryny i wielkości niezbędnych prac:

  • dla niewielkich witryn i blogów – 300 zł
  • dla stron firmowych – 500 zł
  • dla sklepów internetowych – 900 zł

Możliwa zmiana ceny w dowolnym planie przez dodanie i usuwanie niezbędnych opcje na życzenie.

Współpraca z WEBPANDA to są:

  • dobra jakość usług z wieloletnim doświadczeniem
  • wykonanie prac w określonym i uzgodnionym terminie
  • szybkie wsparcie i odpowiedzi na zapytania
  • orientowany na długoterminową współpracą
  • opłacalne ceny według jakości usług
  • stałe zniżki na kolejne usługi
  • uprzejmy i przyjemny komunikat